Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-12, 20:04   #134
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

sliiiten.com

Ble ikke trening i dag heller... Gikk meg en lang tur etter jobb så jeg har i allefall vært ute og rørt meg. Ikke det samme som styrketrening men bedre enn ingenting. Var innom noen butikker og hadde en sterk trang til noe å spise - for å trøste meg selv - fordi jeg var så sliten. Merkelig å kjenne de tankene og likevel nesten gi etter? For jeg ga ikke etter heldigvis, men sitter og kjenner på det nå at det hadde vært godt med noe...

Jeg også har identifisert det som du sier VSB. Og fra det til å gjøre noe med det? Gleder meg til helga, som ikke blir så mye fri da jeg har et skriveprosjekt hengende over meg som MÅ bli ferdig nå. Har utsatt og utsatt så lenge at nå er det ingen vei tilbake.

Er lite kreativ i matveien, og greier ikke å finne på noe nytt. Det går i kylling og blomkål/grønnsaker i ulike varianter. Det er ikke blitt lettere etter at jeg har kuttet ned på melkeproduktene heller. Jeg hovner faktisk ganske kraftig hver gang jeg spiser ost. Veldig synd men sant.
Tror jeg burde hatt meg en kokebok. Noen som har tips til en med enkle oppskrifter, dvs med ingredienser som fås på vanlige butikker? Og som ivaretar maksgrense på 20-25 g kh pr dag? Hexeberg går vel over? Andersen er vel på det nivået om jeg ikke husker feil? LenaBeatrice kommer med kokebok i mars, kanskje verdt å vente på? Jeg vet det finnes mange blogger, og jeg er innom dem og trådene her inne, men det blir ikke mer enn det.

Huff......Sutring fra min side men akkurat i kveld har jeg lite annet å komme med dessverre.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Sist redigert av Tarato : 26-01-12 kl 20:10.
Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat