|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hei og velkommen hit!
Har litt samme innstilling som deg, vil helst ned så fort som mulig! Har gått ned 4,5 kg til nå, etter 10 dager, og er ganske fornøyd! Jeg skal ned 30-35 kg, og legen min sa også at jeg kom til å klare det til sommeren.... Det er veldig viktig for meg, for da skal jeg gifte meg! Veier meg også hver dag, og på mandag hadde jeg gått opp et halvt kg! Men trøster meg med at jeg ikke akkurat kan ha lagt på meg, det er nok bare vann (evt økt muskelmasse hehe)
Jeg er også i mammapermisjon for tiden, så rolige dager ja... Orker ikke gå så mye i dette kalde været, men jeg fikk en wii balanceboard med Active plus til jul, som jeg trener på ca 30 minutter 4 dager i uken. Det høres kanskje rart ut, men det er ganske hardt altså! Pulsen ligger på rundt 130 hele tiden, og har vært oppe i 160 som regel.... Anyways, synes ikke du trimmer lite jeg, det står jo at i fase 1 skal man helst bare trene lett og helst ikke styrke... Så å gå tur er nok flott.
Ang. middag så sliter jeg litt med det samme som deg. Men nå har jeg begynt å lage mine egne supper, med kun vann, krydder og grønnsaker. Kok opp stilken på f.eks brokkoli, sammen med litt løk, selleri eller annet du vil ha oppi, og masse salt, pepper, paprikakrydder el.l., og når stilken er mør så moser du den med en stavmikser og har oppi suppa igjen. (da blir den litt tykkere) så har du oppi brokkolibukettene helt til slutt så de ikke blir kjempemøre men har litt tyggemotstand. Det går sikkert an å erstatte brokkolien med blomkål hvis du foretrekker det.... PS jeg bruker en buljong uten karbohydrater og fett i, så regner med det går greit. Det var en jeg kjøpte på en "innvandrerbutikk" for lenge siden, pass deg for toro sine for de har sukker i seg....
Bruker en eurodiet dessert etterpå, slik at jeg får i meg alle proteinene.
Pluss, i følge legen min så går det greit å ta seg et ekstra egg om dagen, så et alternativ kan jo også være et speilegg evt eggerøre med en god salat til...., eller et hardkokt egg som er sammenblandet med salaten. Og så en vaniljepudding til dessert...mmmmm!
Lykke til!

|