Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-12, 11:53   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Så mye det under har å si!

Opprinnelig lagt inn av vannhull, her.

Ja, jeg observerte badetøy også i går gitt. Meeen så tenkte jeg med meg selv "kanskje jeg er enda mindre til sommeren - det ville jo vært bomkjøp hvis det er for stort når jeg faktisk skal bruke det" *optimist*
Men nærmere sommeren blir det bikini også fra Change her i gården - for den jeg har nå er slaaaskete, men det fant jeg jo ikke ut før jeg sto i dusjen i badeland her for noen helger siden

Hahaha, det er gjerne når man står der - gjennomvåt etter et bad - at man finner ut at badetøyet ikke helt "passer" lengre... herlighet den situasjonen har jeg vært i sjøl mange ganger... Truse henger som den saggebuksa ned på låra...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat