|
Sv: Lindberg har visst Cavalier sukkerfri marsipan
Opprinnelig lagt inn av siljel
Life i Bergen har ikke Cavalier sin marsipan? Min mor var på reise østover en gang og fant den marsipanen skjønner du, og vi var helt i hundre. I over ett år har vi lett etter den i Bergen.
Hjelp Snufs. Vil ha marsipan. Men jeg vil ikke ha den med fruktsukker, jeg er på Atkins. Elsker alt som heter Cavalier!
ALLE Life-butikker kan få tak i den, siden de har samme leverandører, så spør om de kan få den inn. Om de ikke vil ha den i butikken (noe de bør nå i disse jule/lavkarbobølge-tider) så kan de iallefall skaffe den til DEG personlig!! Vi gjorde alltid det, vi bestilte alt det kundene selv ville ha, tok det med på den vanlige bestillingen mot at de betalte halvdelen av prisen når vi bestilte og halvdelen når de hentet varen, evt forhåndsbetalte alt før vi bestilte. Så ringte vi kunden når varene kom. Jeg vet ikke om alle Life-butikker gjør dette, da det ikke er påkrevd men ekstra-service, men si at Life i Stavanger gjør dette. Det skal da ikke være noe som helst problem for dem, da de jo bestiller det sammen med den vanlige ordren.
Dersom de er usikre på hvilken leverandør som har dem, så si at det er VALIDUS. Kanskje Helios også har dem, er litt usikker. Men Validus skal ha dem iallefall.