Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-12, 23:16   #3
ToreH
Gjest

Sv: Mat etter trening

Varierer avhengig av hvor,n år og hva jeg har trent. Det som ALLTID går ned ca 1 minutt etter at økten er ferdig er 4 kapsler med kvalitetsaminosyrer. Spiser ca 4 kapsler 2 ganger daglig uansett.

Deretter er det som nellie, en proteinshake om jeg har det travelt, ellers går det i vanlig mat, gjerne middag. Middag blir ofte timet bra slik at jeg kan spise rett etter trening. Familien spiser for seg, mens jeg varmer opp maten etterpå siden jeg trener når de spiser. I helgene er kona så snill at hun tilpasser middagen til min treningsøkt.

På reise er det shakes, karbohydrater i form av bananer eller barer, men som regel en skikkelig dose med proteinshake fra iherb.

Det aller viktigste er å å ja, se på hva vi andre spiser, men dette må du prøve ut selv. Det viktigste er dog å få i seg noe proteiner og aminosyrer for å sette igang restitusjonen så raskt og effektivt som mulig. jeg vil nå si at all mat som gir deg energi er "good to go". Dernest er hvile særdeles viktig for å få en optimal restitusjon sammen med næring.

Svar med sitat