|
Sv: Jernmangel tross kjøttinntak
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Han er en "blændings" - og det liker vi, for de har begge sider i hodet sitt når de vurderer en sak Jeg vil ta med at han heller ikke "solgte" meg noen hårmineralprøve, jeg ba om det selv - han har ikke snakket om det i det hele tatt. Det er en ren glede og komme inn til han - uff, nå ble jeg litt tårevåt gitt ... fordi jeg blir hørt og sett! SNUFS! 
Sånn er min "private" også. En mann med et bein i hver leir og vilje til å vurdere hvert enkelt tilfelle. Jeg har også tatt en sånn (hårmineralanalyse, ikke lege, altså) for å forsøke å finne ut hvor mye amalgam som ikke holdt seg i fyllingene...
Jeg tror sånne blandingsleger gjerne er bedre leger, jeg. Selvfølgelig ikke uten unntak, men bare det å velge å søke informasjon utenfor skolemedisinen tilsier at man må være åpen for at det kanskje er mer som virker. Men - nå sporer jeg av her...