Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-12, 16:44   #26
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Jernmangel tross kjøttinntak

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Han er en "blændings" - og det liker vi, for de har begge sider i hodet sitt når de vurderer en sak Jeg vil ta med at han heller ikke "solgte" meg noen hårmineralprøve, jeg ba om det selv - han har ikke snakket om det i det hele tatt. Det er en ren glede og komme inn til han - uff, nå ble jeg litt tårevåt gitt ... fordi jeg blir hørt og sett! SNUFS!

Sånn er min "private" også. En mann med et bein i hver leir og vilje til å vurdere hvert enkelt tilfelle. Jeg har også tatt en sånn (hårmineralanalyse, ikke lege, altså) for å forsøke å finne ut hvor mye amalgam som ikke holdt seg i fyllingene...

Jeg tror sånne blandingsleger gjerne er bedre leger, jeg. Selvfølgelig ikke uten unntak, men bare det å velge å søke informasjon utenfor skolemedisinen tilsier at man må være åpen for at det kanskje er mer som virker. Men - nå sporer jeg av her...