Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-05, 22:57   #19
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Min favorittforfatter

Opprinnelig lagt inn av Anne

Nei det gjør den ikke. den handler om Lotte, som opplever at foreldrene blir skilt når hun er 8 år....
Som forfatteren sier: Hun er et menneske som mister fundamentet for hva og hvem hun er....
En utrolig sår bok. Hvilken menneskelig innsikt Anne B Ragde har. Imponerende ....

jeg må lese den da skjønner jeg. Hadde ikke engang hørt om Anne B Ragde før jeg fikk berlinerpoplene og eremittkrepsen i en bokklubb, og de bøkene... Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive de engang... de er så bra, samtidig som de handler om noe så hverdagslig på en måte... Ble helt hekta når jeg leste berlinerpoplene, og måtte bare lese eremittkrepsen etterpå...