Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-12, 12:54   #21
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jernmangel tross kjøttinntak

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Hårmineralanalyse ja.... Mener ikke å kuppe, men Nerthus - hvor har du tatt denne? Er på let etter et sted jeg kan få gjort det uten å bli helt blakk, men samtidig kunne stole på resultatet...

Jeg har tatt den hos Arenaklinikken i Oslo. Kosta en tusenlapp. Mye synes kanskje noen, og for de fleste er ikke dette nødvendig, men jeg har holdt på et par år med ubalanser opp og ned på forskjellige verdier og med sykdom osv - så nå tenker jeg at istedet for å spise jern fordi s-jern er lavt uten vits, gjør jeg dette nå i regi av noen som faktisk kan gi meg en PLAN for å få igjen balansen Så får jeg se om jeg får til å gjøre mest gjennom matinntak, og litt gjennom tilskudd. Jeg tror at når kroppen kommer i balanse, vil den også kunne hjelpe mer til med infeksjoner og betennelser jeg sliter med

Jeg ser at selv om fastlegen min er flink og hjelpsom, har hun nok ikke den altomfattende og grundige kunnskapen om vitamin- og mineralbalansen i kroppen Jeg tar blodprøver hos fastlegen samtidig.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat