Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-12, 18:47   #317
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Det var skyhøyt blodtrykk! Ville ikke ha sluttet med de før jeg hadde kontaktet legen! Ring i morgen tidlig du! Så håper jeg han/hun kan finne en annen måte å få ned blodtrykket på, for sånn kan du jo ikke gå! Riktig god bedring til deg! Få høre hvordan det går

Snakket med legen i dag. Jeg fikk ikke lov til å slutte med tabeletten, men jeg kunne dele den og ta bare halvparten.

Nå sitter jeg her svett og nydusjet etter en lang økt på jobb. Tredemølla mi er gull verdt!

Det KAN jo kanskje hende at blodtrykket har økt siden jeg begynte trene.... Går opp før det går ned liksom.