Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-12, 09:30   #4844
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen!
Kjekt å se deg her inne igjen også Nysgjerrig nok Hvis du ikke har lagt på deg annet enn på puppene, så ville ikke jeg klaget altså Mine har også gått ned - fra en stor D til en liten C, men men tenker jeg, mange nok andre fordeler med dette, så det er helt greit!

Dersom en spiser Lindbergkosthold på 100-150g kh om dagen, går det nok fin med den grøten, men for meg er det i alle fall altfor høyt! -Men vi er alle forskjellige, noen tåler mye mer enn andre. jeg ser jo nå att jkeg har lagt på meg littegranne bare med litt ekstra lavkarbo godt i jula, og jeg ser at det går ikke av igjen ved å ligge på 20-30 g om dagen for meg... -Får fhjerne bær og nøtter helt en periode, men har ikke helt mptivasjonen til det akkurat nå - kommer sikkert av at jeg veldig fornøyd der jeg er. -Men det er irriterende å være så ømfintlig altså!

Har hatt en veldig travel helg, og det fortsetter denne uken - i morgen er det kursoppstart, så alt er litt kaos for å få alt på plass. Jeg får slappe av nå mens jeg er på jobb - hehehe. Men gleder meg veldig til å starte med å holde kurs igjen da!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat