|
Sv: Til inspirasjon og motivasjon: Ned 50 kg på fire måneder
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
"Hud kan skjæres bort" - det er jo et alvorlig stort inngrep som kan bety helseproblemer, så det er jo ikke SÅ enkelt 
Jeg har sett resultater av store mennesker som har gått ned enormt mye på kort tid og det var vondt og se på...personen jeg snakker om MÅ nok ha operasjon for at hun skal kunne få et ok liv, selv om hun nå er normalvektig. Jeg sverger også til litt lavere fart på vektnedgang, det gjør det ofte lettere og holde vekten i ettertid.
Personen det her er snakk om trente MASSIVT i samme perioder, og erstattet nok mye av fettet med store muskler, så jeg ser ikke på bildene at han har fått særlig problemer. Ta med at han er ganske så ung... jo eldre man blir, jo mindre elastisitet har huden 
Altså, går man ned veldig mange kilo, så følger uansett ikke huden etter. Iallefall ikke om man ikke er purung.
Har selv gått ned 82 kilo med vektreduserende operasjon og jeg brukte 1,5 år på min vektnedgang.
Om jeg hadde gått saktere ned i vekt, så hadde ikke huden trukket seg mer etter av den grunn.
Jada, ble noen plastikkoperasjoner hos meg også, men det gikk iallefall veldig så bra for min del.
Ellers så synes jeg det er imponerende å gå ned så mye som denne her og på så kort tid uten å ta en vektreduserende operasjon.
Vet jo at det er mulig da, har selv en sønn som følger samme prinsipp som denne her. Lever lavkarbo,men uten å spise alt dette fettet og kiloene de renner av han i meget kjapt tempo 
|