Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-12, 00:36   #1
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Kyllingkjøttdeig. MUK or not?

Jada. Jeg vet. Bruke hele dyret osv.
Men samtidig så er det kjekt å vite hva en putter i seg, synes jeg.

Det hersker endel tvil om disse forskjellige kyllingkjøttdeigene er lagd av MUK eller rent kjøtt eller hva det måtte være. Har sett flere her inne si at det ikke er MUK i kyllingkjøttdeig, med mindre det står på pakken. Noe det vel ikke gjør på så mange av dem? Ikke direkte hvertfall.

Var på Obs! i sta og så de hadde to typer kyllingkjøttdeig fra Prior (tror det var Prior) En "vanlig" kyllingkjøttdeig og en som het noe som sa at den faktisk var lagd av rent kyllingkjøtt, ikke MUK.. Den kosta noe sånt som 44 kroner for 400 gram. Altså MYE dyrere enn kyllingkjøttdeiger pleier å være og dyrere enn kalkunkjøttdeigen de har. Ikke så den ut som andre kyllingkjøttdeiger heller, den var blankere og så mye mer ut som rent, kvernet kjøtt.

Så.. Kan man gå ut i fra det at alle disse billige og blasse kyllingkjøttdeigene er MUK?