Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-12, 20:46   #105
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Nerthus: til deg vil jeg si en ting: amen.
Er så hjertens enig med deg. Og etter ha lest innlegget to ganger, ser jeg "levereglene" til helseregler. For det er helsa mi jeg tenker på når jeg velger å fortsette med LK tross manglende vektnedgang. Ønsket (=håpet) er at når kroppen er stabilisert etter mange mange år med mye stress, betennelser, dårlig tarm/magefunksjon, lite søvn, lite aktivitet, og så videre så vil den gi slipp på de ekstra kiloene. Er veldig klar over at det har tatt år å komme hit, og at det ikke er gjort i en håndvending å snu prosessen. Selv om det var det jeg trodde da jeg begynte på LK.... Altså enda en gang; fokus på leveregler framfor vektnedgang, med mål å oppnå god helse i en kropp jeg skal ha ca år til Jeg håper inderlig flere som strever med vektnedgang, om det er på LK eller andre "kurer" finner sin løsning.

SDS høres bra ut, men jeg er skeptisk til kostnadene. Og det uten at jeg har undersøkt hvor mye jeg bruker nå Innbiller meg at jeg bruker mindre penger på mat nå enn før, siden jeg spiser mindre/blir fortere mett. Samtidig som maten koster litt mer. Klart at hvis det er det som skal til så handler det ikke om penger. Men lell liksom

Genuin lat Jojomester, og så går du så mye på ski?? Ikke det jeg definerer som lat nei Men helt sikkert veldig godt, spesielt etterpå. Jeg liker å gå på ski, men den dørstokkmila er minst ei mil høy for skiturer. For gåturer er den også høy, men ikke i nærheten av skidørstokken.

VSB, så synd du har gått opp. Det er ikke sikkert det er fett alt vet du; det kan være vann? Oppsamling i mage/tarm? Ikke gi opp hvertfall! Ikke gi opp!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat