Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-04, 20:03   #15
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg vil bare kommentere en ting; jeg har hørt så mange si at Lindberg tjener så og så mye penger på dette, og at det kun er business og mye negativt når det gjelder akkurat dette.
MEN, det mange glemmer, er at feks. GRETE ROEDE tjener like mye penger på sine produkter (bøker, spesial-baguetter og spesialbrød, trimkassetter, kurs osv), men hvorfor er det ingen som kritiserer henne?? '
Jeg har ALDRI hørt noen komme med kritikk rettet mot dama som faktisk sitter med hus og svømmebasseng i Frankrike betalt av slankere.
Jeg mener ikke dette er negativt, men om noen først skal kritisere Lindberg for å tjene penger, bør de også rette søkelyset mot Grete Roede, Libra, Vektvokterne osv.

Opprinnelig lagt inn av Psyclus

jeg sa IKKE at lavkarbo ikke fungerte i lengden, jeg sa at slanke effekten er den samme i lengden som med lav fett høy karbo dietter..

Husk at lavkarbo ikke bare er for slanking. Vi som spiser lavkarbomat mener dette er best og sunnest for kroppen, og faktisk slik vi er GENETISK ment for å spise. Korn har faktisk mennesket ikke spist i mer enn 10.000 år. Mennesket er opprinnelig ment for å spise kjøtt, fett, innmat, bær, fisk osv.