Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 22:30   #43
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon og motivasjon: Ned 50 kg på fire måneder

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Akkurat det tror jeg er lurt også. Har man det bra i hodet, så har man det bra i steget og helsen også, det er jeg overbevist om.

Ja, så absolutt! Og der tror jeg i alle fall noe av nøkkelen har vært, for meg, at det har gått over såpass lang tid at mitt indre bilde har justert seg samtidig. Jeg vet om så alt for mange som har hatt et betydelig vettap over kort tid, men som fortsatt både ser på seg selv, og fører seg, som om de stadig er overvektige ...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Gjør de? Er ikke helt sikker på det, men ok, jeg er ikke kvinne heller ;-)

Dette tror jeg er veldig forskjellig fra miljø til miljø. Jeg har aldri hatt venninner som har vært særlig opptatt av slanking, ei heller jeg. Mulig dette er et større fenomen blant mer konkurranseorienterte folk?!
Men at kvinner generelt er mer opptatt av dette, og at det er flere kvinner enn menn som slanker seg tror jeg nok stemmer.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat