|
Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!
Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.
Likevel kan jeg ikke få påpekt nok hvor viktig grønnsaker er!
Vis meg den lavkarberen som spiser nok innmat så skal jeg trekke tilbake hele innlegget mitt.
Å bruke inuitter som eksempel blir rett og slett tåpelig. Da må man faktisk sette hele kostholdet opp mot dem, ikke de delene man selv synes passer.
Ja, man kan gjøre lavkarbo akkurat så sunt som man vil. Eller usunt. Alt ettersom hva man velger å spise.
Dersom man velger å spise egg og bacon og tro man lever som inuittene så er man over på den usunne siden, mener jeg.
Jeg svarte bare på din påstand hvor du sier at du ikke kan få poengtert hvor viktig grønnsaker er. Det så jeg på som om du hevdet en sannhet uten modifiksjoner. Det var bakgrunnen for mine modifikasjoner hvor jeg trakk inn inuitter som et eksempel på at grønnsaker ikke er viktig for alle. Jeg har også senere poengtert at jeg er klar over at det innebærer at de også spiste innmat. Og dermed sier du at det er tåpelig å trekke inn inuitter som eksempel. Jeg kjenner jeg blir irritert over at du bruker ordet tåpelig i den sammenhengen.