Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 21:01   #22
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Til inspirasjon og motivasjon: Ned 50 kg på fire måneder

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ser den helt klart, nellie. Tror du misforstår meg litt. Det du sier her i ditt eksempel kan skje på lavkarbo og det da. Fordi følelsesmessig eting har lite med lavkarbo livsstil å gjøre. Eller "emotional eating" heter det vel på nynorsk.

Det jeg mente er dropp lavkarbo for en 4 mnd periode, knus på med ekstremkuren til den karen, jadda, den er sikkert farlig, men ikke farligere enn å være overvektig over mange år, deretter over på lavkarbo igjen, da med et mye bedre utgangspunkt for å lykkes.

Når man har gått ned mange kilo så er man veeeeeeeeldig opptatt med å fokusere på helt andre ting enn akkurat dette, som regel. Dessuten tror man at man er uovervinnelig. Hadde man DA begynt å deale med issuesene hadde det jo vært greit, men det følger mye annet med det å plutselig gå fra "tjukk" til "smukk". Hodet følger ofte ikke med. Som sagt.. Det er mye annet enn nettopp hvorfor man ble tjukk man har å tenke på da.