|
Sv: Til inspirasjon og motivasjon: Ned 50 kg på fire måneder
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Det er jeg blitt smertelig klar over fordi "alle" sier det hele tiden Men, nå som de samme er her og har funnet sin vei gjennom lavkarbo, som jo ikke er en ekstremkur, men en livvstil. Det er det jeg mener kunne være en ide som den karen gjorde.
Hive seg på, "do the thing" og deretter fortsette være her inne på forumet og snakke om hva man bør gjøre osv. og fortsette på lavkarbolivsstilen. Det er da slik her inne at langt de fleste aktvie lever lavkarbo som en livsstil og ikke som en ren kur.
Jeg hadde ikke orket det. Jeg vet at jeg ikke hadde holdt ut, men gått på en gedigen smell, så da bruker jeg heller litt tid på det. Jeg har gjort enkelte ekstreme tiltak innimellom når jeg har nådd platåer, men da bare for en kort periode på 2-6 uker. Og min ekstremversjon har vært å spise tilnærmet 0 gram karbo, minimum 80% fett og betraktelig flere kalorier enn normalen. Jeg hadde aldri turt å leve både lavkarbo og lavfett a'la PSFM i mer enn en uke, toppen to. Du tilfører jo ikke kroppen skikkelig energi, og det kan jo ikke være bra.
|