|
Sv: Til inspirasjon og motivasjon: Ned 50 kg på fire måneder
Det som er litt interessant å se i tråden er jo følgende:
- Hvor sunt er dette? Skeptisk ja
- Lavkarbo er tingen, men får ikke nevneverdige resultater etter år.
- Huden hans er farlig? Å skjære bort kan gi alvorlige helseproblemer?
- "tja, klarer han holde dette da?"
- Finne det rette kostholdet?
Hvor mange av folkene på lavkarbo.no ville byttet ut hans 4 måneder med "usunt kosthold", fått litt hengehud som trekker sammen over tid for å gå ned 50 kilo på 4 måneder og tatt utfordringen med å holde dette. Dere får valget i dag....
Skal vi se.....alle? Eller nei, "aldri i livet, dette er usunt og er ikke i tråd med lavkarbo, da fortsetter jeg heller være overvektig i mange år til og går ned et par hundre gram pr mnd...", "nei dette krever psykisk tilvenning også, kroppen har gjort det men hodet er ikke med"
Å løpe 3000m på 11:23 er særdeles, meget , utrolig bra. Å løfte de mengdene med jern tyder på styrke som bare det.
Jeg er temmelig overbevist om at langt de fleste her inne, meg selv inkludert ville ofret 4 mnd av livet på en slik ekstremkur for minus 50 kilo fremfor å slite med 50 kilo for mye i det kommende året, året etter og året etter det også, eller å tviholde på lavkarbo som ikke gir synlige resultater.
Hva med å hoppe av, ta en ekstremkur som dette og så fortsette der man slapp lavkarboen? Da holder man jo vekten også?
Eller er dette for enkelt sagt, det er for mange "if`s and but`s" i en slik sak?
|