|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av jojomesteren, her.
Nerthus, jeg har sett på SDS-maten. Blir du ikke veeldig sulten?? Syns det er imponerende at du holder ut, du som virker så god til å lage god mat .
Niks, finnes ikke sulten, men nå spiser ikke jeg tre brødmåltider og et varmt måltid heller da... Jeg har valgt gourmet-menyen, og har kun et brødmåltid av 5 måltider pr dag (inkludert dessert). Jeg mener også at porsjonene ser ut til å ha blitt litt større siden forrige gang jeg spiste SDS (1.5 år siden).
Dessverre går jeg ikke ned på 1500 eller 1700 kalorier, og etter å ha spist lavkarbo siden høsten 2009 mener jeg å ha nok bevis for dette 
Jepp, jeg elsker og lage mat, og gleder meg til å gjøre det igjen. Samtidig er det mye god smak i SDS maten, og ikke vet jeg, men sammensetningen gjør at jeg er ganske så mett etter middag for å si det mildt 
Utfordringen er faktisk og ikke spise etter middag - der sliter jeg. Samtidig tror jeg det alvorlig er med på å øke vektnedgangen, siden jeg spiser meg ferdig kl 18, og ikke spiser frokost før kl 09 dagen etterpå 
Mye mentalt arbeid dette her skal jeg si deg 
Kos deg med rødvin og en riktig god helg!!!
|