jeg gikk ut i fra at moren min hadde lest bøkene, da ser jeg at hun ikke har gjort det, jeg lærer mer og mer, takker for innlegget
jeg skal lese mer om atkins og lindbergs teorier før jeg begir meg ut på noe mer, jeg har ikke direkte kritisert lavkarbo, jeg har jo selv forsøkt det, og vet det virker.
Jeg kritiserer den oppsluktheten rundt dette, som er slags farsott..
Lindberg og co tjener haugevis av penger på dette, ta en titt i allers osv, alle forsidene så er det en eller annen dame som har gått ned så så mange kg på "mirakel" dietter, som de noen ganger er beskrevet.
Alle produktene som selges rundt dette trenger forbrukere, og hvilke bedre kunder er vel de med litt ekstra på siden.. det markedsføres som vektballanse o.l
men at det i realiteten ikke er det som er hovedgevinsten med kostholdsomlegginen forbigår de fleste. folk skal jo slankes, det tjener dem penger på, da markedsføres det som det også som slankedietter..
slanke hysteri og mirakelkurer får meg til heve øyenbrynet
Og føler ikke at jeg gjør noe galt i å kritisere noe dersom jeg føler noe ikke stemmer, når jeg da har sagt noe galt og får rettelser, så er jeg bare glad for dette. for da lærer jeg mer, og det er det jeg er her for.. å lære.
Og ser det ikke som galt å kommentere noe som helst 
Og som du sa, lavkarbo er ikke for alle, og det varierer fra person til person.
1 sak da, jeg sa IKKE at lavkarbo ikke fungerte i lengden, jeg sa at slanke effekten er den samme i lengden som med lav fett høy karbo dietter..
|