Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-12, 11:39   #59
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: 5 uker uten vektnedgang. Hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Happy girl, her.

Så forsvant 0,6 kg denne uken

Er så glad for at det har løsnet litt siden jeg har lagt kosten mer over på Skaldeman.

Jeg holder mitt karbohydrat inntak på et minimum, så går masse i egg, bacon, kjøtt, det jeg har av karber kommer fra brokkoli/blomkål og litt saus men det holder jeg helst til et måltid for dagen.

Har det ellers ganske bra, har kuttet masse ned på smertestillende, så nu er det kun noen dager i uken jeg trenger litt.

Idag skal jeg begynne og trene skikkelig hos fysioterapeuten, nu skal høyre armen få trent opp de riktige muskler igjen, det blir jo spennende og se om alt streiker etter det. Tenkte jeg skulle gå litt før sånn jeg fikk jogget litt på tredemøllen der, kansje jeg kan bli litt mer sporty enn bare og gå

Høres kjempeflott ut Happy girl!!! Kjempebra at det har løsnet for deg!! Herlig!!