Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-12, 02:52   #10
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Marellas smakfulle biffgryte

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Ser kjempegodt ut, helt i min smak Så flink du er, Marella. Så inspirasjonstråden din med bilder, og det var masse snadder der også.

Man kan få biffkjøtt som er bedre enn ferdigstrimlet kjøtt, ned i ca 120 kr/kg om man kjøper små pakker med hel mørbradbiff på billigbutikkene. Entrecote går også om det ikke er for mye slintrer, da må man i så fall se ekstra nøye på pakken.

Det som er biffstrimler er oftest flatbiff, som er absolutt brukbart om man ikke gidder å strimle biffen selv.

Jeg har den fordelen at jeg bor midt i Sandvika, med minst 4-5 butikker som legger ut ting til 50% når det nærmer seg utløpsdato, så jeg spiser masse biff! Hehe....

Tusen takk Alynna!! Du er alltid så flink med hyggelige tilbakemeldinger!!! Varmer veldig!!

Ps, takk for tipset om kjøtt til halv pris!