Opprinnelig lagt inn av hypah, her. Ingen årsak, skryt skal gis til den som fortjener det i handling, ikke ord. Jeg skryter aldri her inne av andre (vel ikke ofte iallefall ) Skal innrømme at jeg følger nøye med på din treningsplan og det påvirker meg også. En dag uten trening og da tenker jeg, "faen, se på Lindermor Hypah, skjerp deg nå" Så den dagen du slutter trene så er det din skyld at jeg kutter, ok? Respect og det mener jeg pokker ta meg også.
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Ingen årsak, skryt skal gis til den som fortjener det i handling, ikke ord. Jeg skryter aldri her inne av andre (vel ikke ofte iallefall ) Skal innrømme at jeg følger nøye med på din treningsplan og det påvirker meg også. En dag uten trening og da tenker jeg, "faen, se på Lindermor Hypah, skjerp deg nå" Så den dagen du slutter trene så er det din skyld at jeg kutter, ok? Respect og det mener jeg pokker ta meg også.
Haha! Du er morsom! MEN jeg liker at jeg kan trekke deg med og gi motivasjon. Det kjennes bra ut! Du får nok ingen mulighet til å kutte på så langt jeg kan se fremover så noe hvile blir det ikke snakk om! . Bare å henge med i svingene! Når det er sagt så ser ikke min kropp ut som din, og det kommer den aldri til å gjøre heller i all den tid jeg har født fem barn og vært igjennom noen opr på kryss av tvers av den noe ødelagte magen. Langt unna noen pack her altså! På det område kan du være min inspirasjon.... . Vi jo ha stål i ben og armer så forbrenningen holdes oppe!