Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-12, 20:56   #194
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

OK. Jeg er av de som teller minutter og ikke har den minste snøring på terskler... Men, jeg lytter til kroppen, prøver å variere og se etter fremgang. Selvfølgelig leser og ser jeg mange tips, noe tar jeg til meg. I begynnelsen, så var husarbeid eller hagearbeid god trening, da jeg gikk fra nesten to års passiv tilværelse. Da har det lite for seg å snakke om terskler eller intervall. Hadde noen dyttet det nedover meg da, (noe som egentlig skjedde på et tidligere tidspunkt, svømming var ikke bra nok, jeg måtte på treningssenter...) så hadde jeg bare gitt opp. Synes en slik tråd bør ha rom for alle nivåer. Den har i hvert fall vært viktig for å trekke meg i gang.

Enig i at det bør være rom for alle, personlig får jeg et kick av alle som sier at jeg ikke kan jogge 5 minutter uten å svime av. Men det er nok, som nevnt over her, bra å ikke tro at alle bare kan drikke fløte og rase ned i vekt? Uansett har kroppen godt av å bevege seg, det være seg trapper isteden for heis eller svømme tre runder mens ungene leker i bassenget.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat