Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-12, 19:05   #185
ToreH
Gjest

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Må ikke du være så himla negativ da.

Du vet. Jeg har vært her inne i noen år, så har et litt videre perspektiv enn bare i dag i forhold til før jul.. Det var en tid der folk skrøt så ille av at de ikke trengte røre en finger og likevel rase ned i vekt. Åh, så deilig. Sånn er det heldigvis ikke nå lenger. Eller. Folk kan fortsatt la være og trene og gå ned i vekt, men det er stadig fler som også velger å trene og det er tipp topp. Synes jeg.

Ok, jeg skal slutte være så negativ
Er bra som du sier at det skjer en endring. Ja jeg er jo skikkelig jypling her inne, men må også si jeg merket at det var en litt sånn merkelig holdning her inne i god tid før jul, som gikk på det du sier her. Trening var ikke nødvendig for å gå ned i vekt og jeg fikk litt følelsen av at det var undervurdert av mange her inne. Man går jo ned i vekt på lavkarbo uten å trene, det har jeg erfart med egne øyne selv (sett andre i familien) så det er kanskje ikke så rart det blir litt hallelujastemning da.

At stadig flere deler av sine erfaringer om trening på lavkarb er supert, jeg er temmelig sikker på at vi fremover vil ha flere og flere som motbeviser enkelte påstander om at det ikke er mulig å yte på et akseptabelt amatørnivå på lavkarbo.

Går man inn på forum.kondis.no hvor det er mange som driver utholdenhetsidrett på temmelig høyt nivå, ser jeg en dreining mot lavkarbo i kostholdet hos stadig flere. Det er en god støtteerklæring.

Svar med sitat