Opprinnelig lagt inn av Fedona, her. Enig med jojomesteren om at dette er en bra tråd Takk Tarato! Høres ut som om vi har hatt det likt ja og skal bli spennende å følge med dere/oss Idag har jeg "offisiell" veiedag og har gått ned 1 kg fra forrige onsdag! Og det er bare pga at jeg kuttet ut Atkinsbarene, som sagt, som jeg har brukt i månedsvis! Det er akkurat som om noe endelig har løsnet. Kanskje det er denne tråden som gjør det Ha en flott dag!
Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.
Enig med jojomesteren om at dette er en bra tråd Takk Tarato! Høres ut som om vi har hatt det likt ja og skal bli spennende å følge med dere/oss Idag har jeg "offisiell" veiedag og har gått ned 1 kg fra forrige onsdag! Og det er bare pga at jeg kuttet ut Atkinsbarene, som sagt, som jeg har brukt i månedsvis! Det er akkurat som om noe endelig har løsnet. Kanskje det er denne tråden som gjør det Ha en flott dag!
Hey - fantastisk!! Gratulerer!! Kanskje jeg skulle begynne med Atkinsbarer - for så å slutte med dem ? Nei, jeg har ikke noe søtsug lenger. Opplevde noe morsomt i så måte på jobben i dag. En god kollega ble 50, så det ble disket opp med kaker, god drikke og gaver. Da jeg kom inn fikk jeg en tallerken med gulrotkake i hånden - ikke akkurat anledning til å takke nei... Jeg drakk kaffe og farris og smurte kaka utover asjetten. Til slutt tok jeg en øøørliten bit - ikke en halv teskje en gang - og det smakte IKKE godt. Supersøtt og ekkelt. Null problem å la resten ligge. Det var en veldig god opplevelse..