Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-12, 11:41   #12429
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

det er mest effektivt første gang

Jeg lurer også på om du har noen kilder å vise til.

Veldig interessant tema.
For min del, så var forrige "runde" lenge før Lavkarbo.no ble stiftet, og jeg hadde ikke andre kilder å støtte meg til enn Atkins boka og min egen kjennskap til ketogendiett pga sønn som går på dette grunnet intraktabel epilepsi.
Ser jo helt klart i dag, at jeg denne gangen spiser både mer og anderledes enn første gang. Derfor tenker jeg at det bidrar til at nedgangen ikke går så fort som første runde.
Mener også å ha lest at Sofie Hexberg har sagt at det skal være like effektiv andre gangen, men at man kanskje ikke er like restriktiv som første gang, og derfor ikke går ned i samme tempo.