Godeste Severina: du skriver jo om meg jo; unntatt det med ungdom i heimen da Nok søvn tror jeg er vesentlig; rett som det er kommer det artikler om at mangel på søvn fører til magefett. Jommen har jeg underskudd på søvn sier jeg bare To cm mindre mage er jo masse! Stå på! Jeg tror også mange starter på LK (eller jeg vet det), i tro om at her kan man spise masse god mat, fråtse i godiser og likevel gå ned. Som diskusjonen mellom Jojomesteren og meg viser, så er det kanskje ikke sånn for alle. Mannen min spiser heller ikke LK, men han kan derimot spise hva som helst - det er jeg som legger på meg og ikke han . Han er for øvrig veldig fornøyd med mitt kosthold da det gir ham masse godt kjøtt, sauser osv. Vi spiser samme mat, men jeg dropper poteter, pasta osv. I de siste ukene har jeg også spist litt gulrot til middagen, noe jeg har savnet det siste året. Er veldig glad i gulrot ser dere. Jeg skulle burde ha lagt meg for lenge siden; men her sitter jeg Fryktelig dumt i grunnen. Men skal snart logge av og da sier jeg godnatt og så treffes vi i morgen kanskje? ..kremt...jeg spanderte på meg ett glass vin i kveld...har glemt hvordan det er på være på lavkarbo jeg.... snakk om at det går rett i fletta da gitt....Ikke helt som disse to, men kunne fort blitt.... Uh....