Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-12, 21:19   #1018
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Hva om du bruker et tynnere garn i samme farge til samme bindoff da?

Jeg har brukt denne på et par fingerløse vanter...
http://knitfreedom.com/wp-content/up...ustration1.pdf

Synes den ble både tynn, ganske stretchy og ikke klumpete. Det er en ensidig form for kitchenerstitch.

Det med tynnere garn blir vanskelig, for det er babygarn . Men har prøvd denne teknikken nå, og det virker lovende! Begynner å sy sammen igjen i morgen, da får jeg virkelig sett hvordan det fungerer. Tusen takk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Strikket et par pulsvarmere av restegarn etter siste genserprosjekt - varme og myke. (Kommer bilde av genseren også, men jeg må ut og kjøpe en kattebørste først for å kjemme den ren - røytet litt etter vask. ) Disse pulsvarmerne er ca 1,5 nøste svart Nepal-garn, vrangbord og perlestrikk.

Fine . Jeg har et par lignende i Drops Alpaca etter en variasjon jeg fant på en blogg over en Dropsoppskrift. Og så fortsatte jeg med vrangbord opp på hendene og tomlene i stedet for å skifte til mønsteret i oppskriften. Veldig godt med pulsvanter, altså

Sist redigert av Huldr : 17-01-12 kl 21:25.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat