Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-12, 19:43   #301
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Veietråd våren 2011

Heidi_B: Kanskje på tide å gjøre litt forandringer? Har selv vært forskånet for de største hoppene den ene eller andre veien, men har innimellom boostet litt vektnedgang med dager på egg og kjøtt. Det har egentlig skjedd litt tilfeldig - gjerne når jeg har vært på besøk hos svigermor der jeg ikke kan spise så mye av tilbehøret og ikke har hatt egne knekkebrød eller annet brød-stæsj. Da har det gått i kokte egg med meierismør, og kjøttet og litt grønt til middag Stort sett har jeg alltid fått jogget i gang forbrenningen igjen etterpå, selv om det har stått stille en stund. Noen har nytte av å gå andre veien - en liten periode med mer bær og kanskje litt frukt, og litt mindre fett. Vi er alle forskjellige, men de fleste må gjøre litt justeringer underveis. Det har sikkert mye å si om man er insulinresistent, har stoffskifte-issues eller andre ting som vanskeliggjør vekttap også. Håper det løsner for deg snart

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat