Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-12, 10:24   #13
timich
Medlem

timich sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 49
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gi meg motivasjon..

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Å gi motivasjon er menneskelig umulig, man kan legge til rette for motivasjon, men ikke gi motivasjon. Det er det nå kun peppa selv som kan

Helt enig, og utsagn som dette motiverer iallfall meg Man må rett og slett finne motivasjonen selv, det er ingen andre som kan gjøre det for deg Men å heie på deg, og gi deg tips og råd når du trenger det - det skal vi selvsagt gjøre!

Så snart du er frisk igjen så gå deg en tur og få kroppen i gang igjen, det bruker å hjelpe for meg iallfall. Det er ikke like fristende å slenge seg på sofaen med cola og sjokolade om man har brukt kroppen litt i forkant.
Fiskekaker, rett i koppen og frukt er jo ingen krise da... Ikke optimalt nei, men jeg vil ikke si at det er krise. Det som er problemet når du spiser slikt er at du da også får lyst på cola, kakao og andre ting som kroppen din alldeles ikke trenger. Jeg kaster heller ikke slik mat ut av huset (har også 4 barn), men så sant jeg sørger for å få litt mosjon og spise riktig "basismat" så får jeg heller ikke lyst på all den ekstra dritten.
Så: Bli frisk - kom deg opp av sofaen - start på nytt! Ikke vent til mandag. Vi heier på deg!