Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-12, 13:27   #997
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Eller du kan gå i gang med Ruth Sørensens Kauni-jakke, og prøve noen smarte (og litt skumle) teknikker i tilllegg

Det er mange som har laget denne i ulike farger og mønstre - det ligger masse på Ravelry, men denne er i særklasse! Har så lyst til å strikke den, men er usikker på om jeg ville brukt den noe særlig. Er litt "allergisk" mot farger...

Den siste er nydelig. Jeg er også "allergisk" mot farger, men man kan jo "dempe" den siste der med å bare bruke to ulike 2-tonegarn i stedet for å bruke 2 multicolorgarn kanskje? Eller ensfarget + multicolor... *tenke*