Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-12, 02:48   #6
Anitave
Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Alder: 48
Anitave er ny på veien

Sv: Chlorella, Spirulina, Kamut/hvetegress ... Æ e forvirra

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Så fint at du ikke er deprimert. Jeg måtte be mannen min flytte jeg, så deprimert var han. Tenkte han var deprimert fordi han var så nedkjørt fysisk, men det var sikkert mer enn det. Jeg fikk lyst til å kjøpe chlorella selv jeg nå, så takk for at du bragte temaet på bane.

Nei, er overhodet ikke det og som ei skrev lengre ned så må en utelukke deppresjon og det er en del av utredningen. Jeg har allrede vært hos den obligatoriske psykologtimen og fått dette avkreftet og hun sa at jeg ikke trengte å komme tilbake så sant jeg ikke ville bruke henne til å jobbe med energiøkonomi, men hun mente jeg hadde det også helt på plass, så hun så ingen vits i for meg å bruke henne, men nå var jeg i "systemet" så hvis jeg ville bruke henne så måtte jeg si det der og da, får hvis jeg ombestemte meg så måtte jeg ta hele søke og venterunden (som var 1 år) om igjen. Så jeg tok henne i handa og sa at nei, deg trenger jeg ikke til noe, så vi får la plassen min gå til noen som trenger den.

Ja, jeg tror jeg skal bestille litt ja, leser så mye bra om alle, men så var det hvilken da...

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat