før vi går til angrep mot meg..
Godt muligt at fedon har sagt så, og føyer meg gjerne til dette..
MEN jeg ville si at jeg kan ganske mye innenfor trening og ernæring, dvs, jeg vet ikke alt, og lærer mer hver dag som går, slik som dere lærer meg her og nå, jeg har lest litt av fedon, men ikke altfor mye, lavkarbo ble ikke oppfunnet av atkins og fedon vet dere, og innen for feks bodybuilder miljøet, så var dette kjent lenge før dems tid...
Atkins har faktisk ikke klart, etter det jeg vet, og bevise hvorfor det er effektiv, noe som også skal sies, er at lavkarbo, atkins om du vil da, ikke har noe bedre effekt i lengden enn andre måter å slanke seg på, lavkarbo virker hurtigst i starten, men flater seg ut, lavt fett og mere karbo virker likeså godt i lengden..
Deffen, eller da, deffinering av muskler, fett forbrennig, da er lavkarbo veldi kjekt, fordi det funker best i starten, det har jeg selv erfart..
Fedon er ingen diett? det er en kostholdsomlegging ikkesant?
Jeg har prøvd atkins, iallefall prøvd litt, og fant ut at det ikke fungerer i trenings sammenheng i det hele tatt, for lite karbo, det er ett univeriselt faktum at kroppen trenger karbo, og at veldig lav karbo, ikke er sundt i lengden, men moderat karbo er å velge, ikke sant?
Når det gjelder fruktose, mora mi har styra litt med fedon opplegget, og hu mente hu kunne bruke det i alt.. og det gjorde hu, og 50 gram fruktose går faktisk ganske fort unna, tenk deg at i en cola er det rundt 50 gram sukker
fordel disse 50 i fruktose utover en dag og regn det selv ut det gjorde jeg, og fant ut at mutter fikk i seg alt for mye fruktose.. derfor skreiv jeg nettopp det jeg gjorde.. altså på bakgrunn av den erfaringen..
|