Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 17:54   #156
ToreH
Gjest

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Men hva jeg hang meg mest opp i var "vintersko", jeg tenkte da at de kanskje hadde noe foring også? Eller er det bare grepet du tenkte på? Har noen fantastiske asics som jeg elsker, men nå er de helt ubrukelige - foten blir jo til is i det jeg går ut døra. Så litt polstring hadde vært fint.

Tja, jeg løp nå med de i 17 minusgrader i går og det var nå på føttene jeg var varm.... Gode løpesokker beregnet for vinter samt holde beina i konstant bevegelse så fryser du ikke på beina. Asics har vel strengt tatt kun 1 par som er beregnet for vinterløping og de er til gjengjeld dårlige...de heter Asics Gel Winter og har avtakbare pigger under som rett og slett er ræva...dårlig dempning og tunge er de skoene også. Blir temmelig greit slaktet av løpere....
Da vil jeg heller anbefale Salomon Speedcross 2 eller 3, evt Salomon XA skoene, evt VJ Sarva eller Icebug Anima BUGrip om du må ha pigger....

Kjøp deg også slike gamasjer på skoene hvis du skal løpe i snø, da slipper du bli kald rndt ankelene. Se på disse her fra Inov-8 (jeg bruker disse):

http://www.inov-8.com/New/UK/Product...r-32.html?L=26

Kjøpes på www.wiggle.co.uk for slikk og ingenting

Svar med sitat