Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 15:00   #154
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ja skoene er ihvertfall gode. De har støtte og greit med dempning for grus. Skal du løpe mye langs isalgte veier og asfalt, så ville jeg nok valgt noen andre. Men på snødekte veier er de så langt lovende. men får se fremover, har kun hatt de på i 18km så langt, gir de 5-6 mil til så får vi se.

Du får de i svart også da....og i Gore Tex OG med mer dempning, mend a heter de noe annet mener jeg huske. Dette er egentlig konkurransesko for terrengløping, men de er supre på vinterstid med snø pga grepet.
Vil helt klart foretrekke disse fremfor Icebug Anima BUGrip. Men ta deg en tur til sportsforretningen og prøv de.

Btw, de koster ca 1300,- i Norge, men kjøper du de fra eksvis www.wiggle.co.uk slipper du unna med ca 700,- inkl frakt og mva/tollavgift.

Takk for tips, får ut og prøve! Kunne absolutt trengt noen goretex også, hadde noen veldig gode, men de har nå mistet jobben sin som løpesko og gått over til labbesko.

Men hva jeg hang meg mest opp i var "vintersko", jeg tenkte da at de kanskje hadde noe foring også? Eller er det bare grepet du tenkte på? Har noen fantastiske asics som jeg elsker, men nå er de helt ubrukelige - foten blir jo til is i det jeg går ut døra. Så litt polstring hadde vært fint.

Så til dagens innsats:

• Jillian six week sixpack
  • Styrke og mageøvelsene til Jillian ripped in 30, level 1,2,3,4

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat