Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-12, 20:07   #140
ToreH
Gjest

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Du altså. Mange skader? Jeg har ikke mange skader, jeg har litt vondt i den ene leggen min. Også har jeg en kronisk legghinnebetennelse som jeg pådro meg som 17-åring, men som jeg holder helt fint i sjakk. Skulderbruddet skyldes neppe feil sykkelteknikk.

Jeg slenger meg ikke ut i ting uten å vite sånn ca. hva jeg gjør, så det kan du bare ta med ro. Hvis det ikke går ann å spørre deg om noe uten å få masse oppleksing ang ting man IKKE lurer på, så kan det være det samme. Finnes andre som har peiling og som faktisk HØRER hva man spør om og ikke det de vil høre. Noe du ganske tydelig viser at du gjør, når du begynner å snakke om "mange skader" osvosv.

Takk for gode råd! Siden jeg har spurt etter dem, så SKAL jeg ta dem til etterretning.

Jeg skrev nok litt generelt og ikke bare spseifikt for deg, da jeg legger merke til at flere her inne har hatt typiske belastningsskader. Kunne nok vært tydeligere på det. Nok om det, dette er veldig generisk og er ment som et greit utgangspunkt ikke bare til deg, men andre som sykler spinner også.
Men det er vanskelig å gi gode råd når jeg ikke vet hva du faktisk kan og hvordan du stiller inn sykkelen. Hvis du heller forteller hva du har gjort og avstander osv, så blir det enklere. Når jeg skrev istad om avstanden fra setespissen frem til styrelageret, så mente jeg hele underarmen inkludert fingerspissen (langfingeren). Greit å skrive det. på sykkel kan det være så ufattelig mange innstillinger som kan være årsak til ulike vondter. Så man må nesten prøve seg frem litt.

Men hva har du brukt som mål for å stille høyden på setet ditt da?

Svar med sitat