Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her. Nei- du forsto visst ikke den? Jeg trener alltid fem ganger i uka (styrke, kondis og intervall) og når man ØKER treningsmengde og/eller belastning har kroppen en lei tendens til å samle vann Når jeg så har trent såpass mye (7- 8 timer ila en uke) og likevel ikke går opp i vekt, da vet jeg at noe fett er blitt borte - derfor denne lettelsen . Fortsetter trenden, og i dag er det i tillegg minus 1 på vekta
Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.
Nei- du forsto visst ikke den? Jeg trener alltid fem ganger i uka (styrke, kondis og intervall) og når man ØKER treningsmengde og/eller belastning har kroppen en lei tendens til å samle vann Når jeg så har trent såpass mye (7- 8 timer ila en uke) og likevel ikke går opp i vekt, da vet jeg at noe fett er blitt borte - derfor denne lettelsen . Fortsetter trenden, og i dag er det i tillegg minus 1 på vekta
Jaja, resultatene de kommer. Må bare ha tålmodighet og skynde seg langsomt. Se på meg, har brukt lang tid på å oppnå dagens veltrente kropp. I tillegg blir man i meget god form også....