Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-12, 13:02   #12398
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

None what so ever. Nå har jeg vært i ketose storparten av de siste fire fem årene, og det har vært mulig at jeg har vært ute av ketose nå og da, ved høyere inntak av lavkarbobrød, bønner, linser og sånt, og da hatt litt hodepine når jeg har gått tilbake til "normal"kostholdet, men ingen stygg ånde, ingen vond svettelukt, normal farge på urinen (bortsett fra når jeg tar b-vitaminkompleks ). Kroppen har nok bare vent seg til denne tilstanden. Jeg tror uansett det er veldig individuelt. Jeg er evigglad for at den ånden bare var tilstede i et par uker ved omlegging, for det var litt som å være sperra inne på badet rett etter fjerning av neglelakk!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥