|
Sv: Mister man muskulatur på lavkarbo?
Hei alle!
Index: jeg har gjort som deg, startet å trene igjen. Jeg har hatt en lang pause på et og et halv år, som skyldes at mannen min ble alvorlig syk, og var nødt til å være der for ham, og hadde null sjanse til å trene på kveld/helg, da han var på sykehus og jeg hadde sønnen vår å ta vare på. Ikke at lysten var der heller. Den var totalt fraværende. Nå som han er hjemme igjen, så er iallefall muligheten til å trene der. Så når noen gode naboer dro meg med, så var det ingen vei tilbake.
Første uke av min lavkarbo-oppstart gikk jeg ned 0,7 kg. Var så fornøyd. Så denne uka har vekta stangnert, og t.o.m. gått opp. Jeg var sint som en tyrk, men forsto av tilbakemeldinger at trening kan gjøre at man går opp i vekt. Men vil jeg da ikke gå ned i det hele tatt? Målet mitt er jo fremdeles 3,5 kg ned (jeg er nå 58,5 og vil ned til 55 kg). Jeg er lav, bare 155 cm over havet ;-)
Siden jeg har hatt et så langt treningsopphold, så er planen å starte ganske forsiktig i intensitet. Så regner jeg med at det tar seg opp etterhvert.
Ønsker alle en god (trenings)dag! 
|