|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Kjeller har vi, men den er full av andre ting. Sambo er notorisk samler og moren hans var kanskje hakket værre. Jeg er mer ala den hinduen(?) som eier bare 7 ting. 
Jeg synes ikke du skal si noe. Jeg er selv ekstremt nostalgisk over ting (eller tilsvarende ting) som min mormor hadde og hadde kjæresten foreslått at noe av det skulle kastes så hadde jeg før kastet ham på dør. (satt litt på spissen da..!)
Stable det bort så godt du kan og gi ham tid til å sørge og bli ferdig med det, han blir etterhvert klar for å kaste litermål og gamle matbokser skal du se. Om ikke så kan du lure unna litt etterhvert etter en tid. 
Mine svigerforeldre er ikke unge lenger heller, håper jo vi har dem hos oss i mange år ennå, men jeg vet at den dagen kommer at Lille Gubben kommer hjem med alt mulig derfra så skal jeg ikke si noe om det - det er minner fra hans oppvekst og barndomshjem (mye av det i alle fall) og det skal han få gjøre som han vil med.
Apropos samlere - Lille Gubben og jeg bor ikke sammen og jeg er stygt redd han kommer til å få et aldri så lite sjokk når den dagen kommer at vi skal flytte sammen og han får se flyttelasset mitt... 
|