Jeg er enig i at Dr. Lindberg og Dr. Atkins ikke er guder og at de også kan ta feil, men inntil noen har klart å dokumentere hva som er feil, velger jeg å stole på min egen intelligens, egne/andres erfaringer igjennom mange år, samt alle vitenskaplige undersøkelser som er gjort ved de største og respeterte universiteter og sykehus i USA gjennom enda flere år (siden 1972, jeg kan godt lage en liste).
Å stille spørsmål ved saker og ting er helt OK det, men før Psyclus slenger ut påstander i hytt og pine bør han kanskje sette seg inn i fakta ?? Jeg har ikke noe i mot å diskutere, men å diskutere på grunnlag av hva andre "har hørt" eller "tror" - det gidder jeg ikke. Om han ikke vil kjøpe bøkene for å sette seg skikkelig inn i hva det dreier seg om, så har de fleste lavkarbo diettene egne hjemmesider på nettet. Det dreier seg også om respekt her !
Et "hehe" tar ikke brodden av respektløsheten.
.....enda en ting jeg er enig i, - det er godt han ikke skriver i VG.....
Og der var mitt siste ord sagt i denne saken....