Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-04, 11:30   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg er enig i at Dr. Lindberg og Dr. Atkins ikke er guder og at de også kan ta feil, men inntil noen har klart å dokumentere hva som er feil, velger jeg å stole på min egen intelligens, egne/andres erfaringer igjennom mange år, samt alle vitenskaplige undersøkelser som er gjort ved de største og respeterte universiteter og sykehus i USA gjennom enda flere år (siden 1972, jeg kan godt lage en liste).

Å stille spørsmål ved saker og ting er helt OK det, men før Psyclus slenger ut påstander i hytt og pine bør han kanskje sette seg inn i fakta ?? Jeg har ikke noe i mot å diskutere, men å diskutere på grunnlag av hva andre "har hørt" eller "tror" - det gidder jeg ikke. Om han ikke vil kjøpe bøkene for å sette seg skikkelig inn i hva det dreier seg om, så har de fleste lavkarbo diettene egne hjemmesider på nettet. Det dreier seg også om respekt her !
Et "hehe" tar ikke brodden av respektløsheten.

.....enda en ting jeg er enig i, - det er godt han ikke skriver i VG.....

Og der var mitt siste ord sagt i denne saken....