Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-12, 21:12   #12382
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei, og velkommen! Du må veie og regne ja, mne etter en stund gjør du dette i hodet helt automatisk. Ikke bry deg om mengdene, det er normalt å spise mye til å begynne med. Dette roer seg etter hvert, fett metter mye bedre enn karbo.

Lavkarbobrød du lager selv ligger gjera lavere på karbo enn slike blandinger, men med 12,9 pr 100 kan det ikke bli veldig feil om du ikke spiser veldig mye. En tynn skive er kanskje 30 gram, så to tynne er kanskje 8-10 g karbo. Til å leve med det. Jeg for min del er så avvent at jeg synes det er litt rart å spise brød i det hele tatt. Hadde meg en skive med butikkjøpt lavkarbobrød for et par uker siden, og det var litt sånn: Jo, jo, smaker greit nok, men..

Ellers kan jeg anbefale diett.no, still inn på karbo og legg inn dagens meny så ser du med en gang hvor mye du får i deg. Praktisk!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg