Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-12, 12:12   #64
Musungen
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Musungen er på en erverdig vei

Sv: Røde prikker på overkropp

Jeg vet ikke om svaret er myntet på meg, men jeg tar allikevel med meg tipset om salven, kan ikke skade å prøve, selv om jeg er skeptisk til hvor god effekt den vil gi. Når det er sagt klør det riktignok med med syntetiske stoffer, men det er vel ingen nyhet av syntetiske stoffer ikke kan måle seg med f.eks. bomull. Jeg går for tiden hverken med BH eller andre nære ting, og kun rene stoffer - dessverre hjelper det ikke. Med andre ord kan det nok stemme at de syntetiske stoffene kan forverre utslettene, har ikke planer om å sjekke ut teorien, men erfaringsmessig hjelper ikke bomullsstoffene utslettene i å bli bedre, dessverre. Det skal ikke så mye til før man går ut av ketose, nei, som er den store synderen her - men for min del vil jeg pine meg igjennom kløe og smerter for å være det en liten stund til - jeg må ha en liten kickstart på vektnedgang. Ideelt sett vil det nok ikke lønne seg å være i ketose for de som sliter med slike utslett som meg - for magisk nok slipper man den plagen hvis man bare pøser på med litt karbohydrater.

Musungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat