|
Sv: Fra lavkarbo til normalt sunt kosthold?
Eg er normalvektig (har kun gått nd 7-8 pyntekilo).
Eg valgte i utgangspunktet lavkarbokost fordi vekta var på vei oppover (gikk ned 20 kilo på lavkaori i 2009).
Eg var bevist på at det var ei omlegging av livsstil eg gjorde, og ikkje en kjapp slankekur.
Til å begynne følte eg det var litt vanskelig å vite kva en skulle spise og det var litt utforsking og prøving.
Men etter at eg fikk 'taket' på lavkarbo, vil eg sei at eg spiser normal, sunn, næringsrik og rein mat. sånn har eg spist i 9 mnd, og sånn vil eg fortsette.
Alt eg spiser i det daglige er laga frå grunnen av, og innholder massevis av grønsaker (spiste ikkje en brøkdel av grønsakene før)
Når det gjelder middagen er egentlig forskjella berre før potet, no massevis med grønsaker på ulike måtar.
Eg spiser lavkarbobrød til frokost med pålegg, og forskjella der er : før skive med litt pålegg, no er det pålegg med litt skive 
Når eg feks er på kafe/restaurant ber eg om å få større porsjon med grønsaker og hoppar over pommes frites eller poteta.
Eller som i jula, so spiste eg ei lita mandelpoetet til julemiddagane 
Eg spiser også raspeball eller heimelaga pizza en gang i året, om eg får det servert.
Men sukker, det spiser eg ikkje, om det ikkje er lurt inn noken plass.
Eg blir fysisk dårlig av sukker, etter at eg kutta det ut i 2009 når eg slanka meg. So eg takkar nei til all kake og dessertar.
Men eg tar gjerne med lavkarbokake ol om eg blir bedt i selskap.
Eg har hatt svangerskapsdiabetes, so om eg hadde fortsatt mitt høgkarbe liv, so låg eg i risikogruppa for diabetes.
Kor mange karber eg spiser til daglig veit eg ikkje heilt, men under 50 iallefall 
Men eg er veeeldig glad i feit mat og feite sausar, so det er greit at det ligger under 70 iallefall.
Ellers drikker eg masse vatn ....... og litervis med kaffi kvar dag 
|