Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-12, 08:56   #12354
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg skal bo på Quality Airport Hotel ved Sola flyplass. Hvilken buss tar jeg fra Forus og byen for å komme meg dit og hva heter stoppestedet? Har sjekket 9'ern på Kolumbussidene, men der står det Stavanger Lufthavn og så Risavik Havn/Risabergveien. Er det ikke noe stoppested mellom disse?

Stemmer at det er 9'ern du skal ta og det er et stoppested nesten rett utenfor hotellet. Når du kommer fra byen retning flyplassen (via Tananger og Risavik) kommer bussen til en rundkjøring der den svinger inn langs rullebanen, du skal av ikke så lenge etter dette så du kan "dra i snora" eller trykke på knappen i rundkjøringen. Mener å huske at den første holdeplassen er den utenfor hotellet. Sjekka Google Streetview og det ser sånn ut ja.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose