Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-04, 09:24   #8
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Ypper'u bank eller?

Opprinnelig lagt inn av Psyclus

Kroppen kan ikke ta i mot mer en 50-75 gram av dette hver dag til lagring i leveren, overskuddet går RETT til FETTLAGRING!

50-70 g fruktose er en svært stor dagsdose. Ingen spiser slike doser hver dag etter Fedon Lindbergs anbefaling. Mine 2 toppede ts fruktose, på toppen av havregrøten hver morgen, veier 10 g. For å komme opp i 50-70 gram snakker vi mange kakebiter, det spiser vi da veldig skjelden.

Sitat:

Altså... det jeg prøver å gi her er en advarsel om å stole blindt på alt fedon og co snakker om... Ta alt med en klype salt.

Ordet er fritt. Men jeg velger nå likevel å stole på Fedon Lindberg (og hans menn og kvinner). Hva er alternativet? Og hvem er det som skaper forvirring og bør tas med en klype salt?