|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
God ettermiddag!
Ja, Maria, det ble shopping på meg. Fant både kåpe, jakke, topp, skjørt og sko Var ganske fornøyd altså, deilig når du kan få shoppet fine ting som du faktisk trenger til 50-70% redusert pris! -Og så ble det jo litt på datteren min også da, så hun var veldig fornøyd også Koselig middag på byen etterpå var det også, jeg har blitt temmelig tøff overfor restauranter nå - gir bare beskjed om at de må lavkarbo-tilpasse, hva jeg ikke vil ha og hva jeg vil ha mer av. Der de fikser det greit går jeg tilbake neste gang, om noen blir sure eller gjør seg vanskelige, så går jeg aldri tilbake dit igjen -Er ei av å gå rundt å be om unnskyldning for at jeg prøve å spise det som er sunnt for kroppen min, så har bestemt meg for at heretter skal jeg være litt tøffere!
I dag blir det litt "beina på bordet" kveld kjenner jeg. Har planlagt taco til meg og sønnen til middag, skal straks drar avgårde for å handle, og etter middag har jeg planlagt å sitte i sofan med med ei bok. Deilig!
Ble det koselig playdate på dere da, Maria? Håper dere fikk opphold enge nok til at barna fikk kost seg litt ute, her har det vært veldig på og av med regnet i dag.
Pruttis, er du klar for å starte for fullt i morgen eller?
|