|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Gratulerer, 1, 4 kg er jo fantastisk bra, Maria !!
Godt å høre at du føler deg litt bedre, hold deg nær sofan til du er helt pigg igjen du, dersom du styrer for mye rundt risikerer du bare at det varer lengre!
Akkurat ferdig på jobb og sitter her og tar en kopp kaffe mens jeg venter på at datteren min skal plinge på når hun er hjemme fra skolen. Vi tenkte vi skulle ta oss en liten shoppingrunde i dag. Det begynner å nærme seg slutten på salget, så det er veldig mange gode tilbud der ute. Jeg har jo fått supplert garderoben litt, men fremdeles er det liksom ikke en fullstendig garderobe jeg har, og enkelte klær som jeg av og til bare må bruke pga at jeg ikke har noe alternativ, ser ut som sekker. Ny vinterkåpe står aller øverst på ønskelista, kiipt å pynte seg pent i kjole og så dra på en kåpe som er mange nummer for stor. Jeg tenker det kanskje finnes noe på salget nå, så jeg kan gjøre et godt kjøp
Etter shopping blir det nok felles middag med datteren min - håper guttungen også kan sette av tid til å være med - er så sjelden vi er alle tre samlet, så det hadde vært koselig
|